Otóż trzeba zdobyć lojalność klienta. oprócz tego, że oferujemy pełnowartościowy towar bez naciągania i chęci szybkiego dorobienia się, przydają się wszelkiego rodzaju karty lojalnościowe, zbieranie punktów, które można wymienić na towar. Ale równie ciekawym rozwiązaniem jest organizacja imprez integracyjnych. Tu największe pole do popisu mają firmy usługowe, a zwłaszcza siłownie, szkoły tańca czy prywatne szkoły.
Koszty takiego przedsięwzięcia wydają się duże, ale prawdopodobnie szybko się zwrócą. Wyobraźmy sobie, że jesteśmy managerem siłowni, zapraszamy swoich klientów na imprezę do klubu (można wybrać miejsce, gdzie zwykle i tak wchodzi się za darmo). Tam czekają na nich właściciele i pracownicy siłowni, zarezerwowane stoliki i szampan na powitanie. Czy to wystarczy? Owszem, stworzenie przyjaznej atmosfery, nawiązanie przyjaznych stosunków powodują to, że klient was polubi i z sympatii do was nie będzie miał sumienia odejść.
Spróbujcie!