Trening przedramion
1 vote, 10.00 avg. rating (143% score)

W dzisiejszych czasach bardzo modne stało się bycie fit. Media zarzucają nas nowszymi jadłospisami, zestawami ćwiczeń, ciekawostkami o odżywianiu itp. Każdy dąży do jak najlepszej figury. Oczywiście, to bardzo dobry znak. W czasach kiedy fast food’y są na każdym rogu, dobrze, aby zachować umiar i znaleźć czas na treningi czy zdrowo się odżywiać. Jednak warto, aby do treningów podejść profesjonalnie, i nie ćwiczyć byle jak. Trening powinien być odpowiednio zrównoważony. Nie można ciągle biegać, ponieważ chcemy schudnąć. Nie można też ciągle podnosić ciężarów, bo chcemy zbudować masę. Nie o to chodzi. Trzeba pamiętać, aby całe ciało było ćwiczone. Ćwiczymy brzuch i nogi, ale pamiętajmy, że równie ważny jest trening przedramion. O przedramionach pamięta się rzadziej, zwłaszcza kobiety, gdyż najbardziej skupiają się na brzuchu, nogach i pośladkach. Ale nie mniej ważne jest, aby zrobić trening przedramion czy trening pleców. Każda część ciała musi być ćwiczona, aby treningi były efektywne i żebyśmy byli zadowoleni ze swojego wyćwiczonego ciała.